חולמים על ריטריט? בואו להבין למה זה חשוב לכם

בהמולה של החיים המודרניים קשה מאוד לקחת כמה רגעים של שלווה ואפילו לחשוב על חופשה של מרפא והתחדשות. עצם הרעיון מרגיש לנו כמו חלום רחוק. בתוך כל הדדליין, המטלות, הסידורים, הפגישות והריצות הרעיון של רטריט יוגה ופילאטיס עשוי להיראות כמו מותרות שמגיעים רק למעטים מאיתנו אם בכלל. לאמיתו של דבר, ריטריטים מגיעים לכולם. הם מציעים לנו הזדמנות לנוח, להירגע, להיטען, להרהר בכל מה שחשוב לנו ולהתחבר לעצמנו מחדש. אם אתם משתוקקים לקחת פסק זמן מהכאוס של חיי היום־יום, אתם מוזמנים לברר יחד איתנו למה השתתפות בריטריט יוגה ופילאטיס יכולה להיות החוויה הטרנספורמטיבית שאתם זקוקים לה.

מהו ריטריט?

ריטריט – כשמו כן הוא – הוא נסיגה מהמוכר והידוע, מחיי היום־יום השגרתיים, מההתנהלות הרגילה שלנו. נסיגה לאן? למקום אחר, רחוק ושונה; מקום שיאפשר לנו לנוח, לנשום, להירגע ולשקוע בפעילות שאנחנו אוהבים, פעילות המטפחת את השלומות הגופנית, הנפשית והרגשית שלנו. בין שמדובר בריטריט יוגה ומדיטציה, ובין שמדובר בריטריט פילאטיס, כל ריטריט מציע לנו סביבה מכילה ועוטפת שמאפשרת גילוי עצמי וצמיחה אישית.

מה עושים בריטריט?

דמיינו לעצמכם שאתם מתעוררים לצלילי הרשרוש העדינים של עלוות העצים, פותחים את החלון ומשתאים מהיופי של הצמחייה העבותה המברכת אתכם לבוקר חדש ויפה. הקשיבו לקולות המזמינים של הטבע. הריחו את הניחוחות של ארוחת הבוקר שממתינה לכם. צאו החוצה אל השמש המלטפת וקבלו את היום בשמחה. הפעילויות של הריטריט ממתינות לכם בין שאתם בעיצומו של ריטריט קולינרי בעמק המעיינות, ובין שאתם בעיצומה של שתיקה מרפאה בריטריט יוגה ויפאסנה. זהו מסע הוליסטי מרפא שמרחיב את המודעות ועוזר למצוא איזון פנימי ושלווה.

לצאת מאזור הנוחות ולמצוא נחת

אבל מהות הריטריט אינה מסתכמת רק הפעילות שהוא מציע. מהות הריטריט היא הכוח הטרנספורמטיבי שיש ליציאה מאזור הנוחות הזה ולמפגש עם חוויות חדשות ומרתקות. בין שאתם מתרגלים יוגה תחת השמיים, ובין שאתם מבצעים פעילויות אחרות כגון מדיטציות, אמבטיות קרח ועוד, כל רגע בריטריט יוגה ופילאטיס מציע לנו הזדמנות למצוא נחת. כן, נחת. נחת פשוט, נחת טהור, נחת מזכך. שקיעה בחוויית הריטריט מביאה לנו נחת ועוזרת לנו לקבל תובנות חשובות על החיים שלנו ועל מה שאנחנו רוצים להפיק מהם. 

המותרות הגדולות ביותר

בניגוד לדעה הרווחת, ריטריט הוא לא מותרות. הוא השקעה בבריאות, באושר, במודעות ובצמיחה אישית. כשאנחנו מקדישים זמן לעצמנו ומזינים את גופנו, את נפשנו ואת רוחנו, אנחנו תורמים לרווחתנו ומשפרים את איכות החיים שלנו. אז למה לחכות? עשו את הצעד הראשון לקראת הטרנספורמציה האישית שלכם; גלו את היתרונות המדהימים של ריטריט יוגה ופילאטיס; אתם לא תצטערו.

לשתף זה חלק מהכיף

למה לעצור כאן כשאפשר להמשיך לקרוא...

רוצים להצטרף? השאירו לנו פרטים כאן

התחלת שיחה
בואו נדבר
שלום! איך אפשר לעזור?