פילאטיס מכשירים אבן יהודה

פילאטיס מכשירים אבן יהודה

ברוכים הבאים למרכז פילאטיס מכשירים אבן יהודה - הסטודיו לפילאטיס המוביל באזור!

הסטודיו לפילאטיס מכשירים באבן יהודה מציע מגוון שיעורים המשלבים תנועות מהפילאטיס הקלאסי ושימוש במכשירי פילאטיס תומכי אימון. את האימונים מעביר צוות מדריכות מקצועי אשר מעניק את מלוא תשומת הלב האישית למתאמנים שלנו. תרגולי פילאטיס מכשירים מותאמים אישית לטווח התנועה, הכוח והגמישות האישיים שלכם.

סטודיו לפילאטיס מכשירים אבן יהודה מזמין אתכם להקדיש תשומת לב לגופכם ולחזור לשגרת חייכם חזקים ורעננים יותר באמצעות אימוני פילאטיס מכשירים מגוונים ומקצועיים ואימוני פילאטיס כיסאות.

השיעורים בסטודיו אורכים כ-55 דקות ובקבוצות של עד 12 מתאמנות ומתאמנים על מנת שנוכל להקדיש לכם את מירב תשומת הלב האישית והמקצועית.

איפה? מרכז קרסו, קומה ראשונה, ברחוב המייסדים 62

חנייה: חינם

שעות הפעילות: א’-ה’ בין השעות 7:30-12:30 ו-17:00-21:00 | ביום שישי מ-7:30 עד 13:45

מהו אימון פילאטיס כיסאות?

הכירו את כיסא הפילאטיס!
בסטודיו לפילאטיס מכשירים אבן יהודה מתקיימים אימוני פילאטיס כיסאות. זהו שיעור בו המתאמנים עושים שימוש בכיסא מיוחד המאפשר תנוחות פילאטיס משולבות ומגוונות. אימון עם כיסא פילאטיס מתמקד בחיזוק ושיפור שרירי הליבה ושרירי הירך, הישבן והרגליים. תרגול עם כיסא פילאטיס משפר את הגמישות, מתיחת השרירים ויכולת התמרון.

פילאטיס כסאות מתאים לכל אחד הרוצה להכניס את הגוף למצב של איזון וגמישות ולהרגיש את הגוף מתחדש ומתחזק. המתרגלים מוצאים שכיסא הפילאטיס מאפשר להם לבצע תנוחות שלא היו מסוגלים לבצע אילולא התמיכה שהכיסא מספק.

אימון כיסאות פילאטיס מאפשר תירגולים מגוונים המתאימים למתרגלים בכל הרמות- ממתחילים ועד מתקדמים.

הצטרפו לסטודיו פילאטיס מכשירים אבן יהודה לאימון מאתגר, יצירתי ומעניין!

פילטיס מכשירים באבן יהודה
פילאטיס מכשירים אבן יהודה

פילאטיס מכשירים תוצאות

ההשפעות של אימון פילאטיס מכשירים ניכרות בבריאות הגוף ובריאות הנפש. התמדה, בכל צורה של פעילות גופנית יכולה להניב שיפורים מדהימים, אבל כשמדובר באימוני פילאטיס מכשירים, התוצאות יכולות להיות באמת יוצאי דופן. הנה כמה מהתוצאות המרכזיות שהתמדה באימוני פילאטיס מכשירים יכולה להוביל אליהן:

  1. חיזוק שרירי ליבה – אחת מהתצאות המרכזיות ביותר של אימון פילאטיס מכשירים היא כוח ליבה משופר. שרירי הליבה שלנו אחראים לייצוב הגוף ומאפשרים מגוון רחב של תנועות.
    אימון פילאטיס מכשירים עקבי עוזר לחזק את השרירים הללו, לשפר את שיווי המשקל ולהפחית את הסיכון לנפילות ולפציעות.
  2. גמישות מוגברת ומתיחה – מגוון התרגילים הרחב שניתן לבצע באימון פילאטיס מכשירים מאפשר מתיחה מצוינת של הגוף ומסייע לשיפור הגמישות לאורך זמן. מתיחות קבועות יכולות להוביל ליציבה טובה יותר, להפחתת מתח השרירים ולתחושה כללית של רגיעה ורווחה.
  3. חיטוב שרירים ושיפור תנועה – התמדה באימוני פילאטיס מכשירים תסייע לחיטוב השרירים. יתר על כן, טווח התנועות בפילאטיס מסייע להגביר את מודעות הגוף ולשפר את הקואורדינציה.
  4. חיזוק סיבולת וכושר לב-ריאה – בעוד שפילאטיס מכשירים לא נתפס באופן מסורתי כאימון סיבולת- לב ריאה, תרגילים מתקדמים יותר אכן יכולים להעלות את הדופק.
    אימון פילאטיס מכשירים יכול לתרום לשיפור הכושר ולהגברת הסיבולת לאורך זמן.
  5. רווחה נפשית משופרת – ההתמקדות בתנועות מבוקרות ומכוונות בפילאטיס מכשירים יכולה להיות בעלת השפעה מרגיעה על הנפש, בדומה ליוגה או מדיטציה. אימון פילאטיס מכשירים רגיל יכול לעזור בניהול מתח, לשפר את המיקוד ולאפשר רווחה נפשית כללית.

רוצים להצטרף? השאירו לנו פרטים כאן