פילאטיס שיעור

פילאטיס שיעור
פילאטיס שיעור

היתרונות הרווחים של פילאטיס כוללים:

  •  גמישות משופרת
  •  איכות שרירים וטונוס מוגברים, במיוחד של שרירי הבטן, הגב התחתון, הירכיים והישבן (‘שרירי הליבה’ של גופך)
  •  איכות מוצקה מאוזנת משני צידי גופך
  •  שליטה חזקה משופרת בגב ובגפיים
  • התאמה משופרת של עמוד השדרה
  •  יציבה משופרת
  •  שיקום או ציפייה לפצעים הקשורים לחוסר איזון בשרירים
  •  שיפור התיאום והאיזון הגופני
  •  הרפיה של הכתפיים, הצוואר והגב העליון
  •  התאוששות בטוחה של פציעות במפרקים ובעמוד השדרה
  •  מניעת פציעות בשרירים ושלד
  •  הגדלת יכולת הריאות ומחזור הדם באמצעות נשימה עמוקה
  •  ריכוז משופר
  •  מודעות לגוף מוגברת
  •  ניהול מתח ופירוק

פילאטיס מתאים לכולם

פילאטיס פונה לכולם, החל ממתחילים למתקדמים. אתה יכול לבצע תרגילים באמצעות משקל הגוף שלך, או בעזרת ציוד אחר.

אימון טיפוסי בפילאטיס כולל מספר תרגילים ומתיחות. כל תרגיל מתבצע תוך הקפדה על טכניקות נשימה נכונות ושליטה על שרירי הבטן. כדי להשיג את התועלת המקסימלית, עליך לעשות פילאטיס לפחות פעמיים או שלוש בשבוע. יתכן שתבחין בשיפור יציבה לאחר 10 עד 20 מפגשים.

פילאטיס ומאתגר את גופך

פילאטיס הוא בהשראת חלקית מיוגה, אך זה שונה מבחינה מרכזית אחת: יוגה מורכבת מסדרה של תנוחות סטטיות, ואילו פילאטיס מתכוון להיכנס לתנוחות לא יציבות ולאתגר את גופך על ידי הזזת גפיך.

לדוגמא, דמיין. אתה שוכב על הגב, עם הברכיים כפופות ושתי הרגליים על הרצפה. תרגיל פילאטיס עשוי לכלול מתיחת רגל אחת כך שהבהונות מצביעות לעבר התקרה ובאמצעות הרגל השנייה כדי להרים ולהוריד את הגוף באטיות. ושרירי העיכול כדי לשמור על הירכיים מרובעות ותשומת לב ממוקדת למניעת הטייה.

Signup Today! https://bodymotion.co.il/contacts

Instagram:@bodymotionstudios | Whatsapp: +972543452404
Facebook: @bodymotion.tlv | Tel:039595355

תגובות

כתובת דוא"ל שלך לא תוצג

× How can I help you
דילוג לתוכן