המשרד

צוות המשרד שלנו כאן לטפל בכל שאלה או בעיה:
המשרד זמין בימים א-ה בשעות 9:00-17:30.

CONTACT

US

שאלות נפוצות

לאימוני פילאטיס ויוגה כדאי להגיע בבגדים נוחים שמאפשרים תנועה מלאה של הגוף. מומלץ להתאמן יחפים.
בימים קרים אפשר לגרוב גרביים מונעות החלקה.

גם לאימוני פיטנס מומלצים בגדי ספורט נוחים לטווח תנועה מירבי. יש להגיע עם נעלי ספורט ולא לשכוח מגבת.

התשובה היא כן. פילאטיס מכשירים היא שיטה שיקומית במקור, שנועדה לרפא פציעות ולמנוע כאבים. עם עבודה וליווי נכון ניתן להגיע לתוצאות חסרות תקדים. בכל כאב או קושי שמתעורר מומלץ לפנות מיידית למדריכה.

האימונים בסטודיוס מתקייימים בקבוצות קטנות ומאפשרים לצוות המדריכות שלנו להיות ערות לצרכים ולביצועים של כל מתאמן ומתאמנת. הן שם בדיוק בשביל לכוון ולהדריך אותך כדי להשיג את התוצאה המבוקשת מכל תרגיל.

שאלה ששואלים אותנו הרבה 🙂 השילוב בין השניים הוא האידיאלי ביותר. הפילאטיס עובד על רקמת השרירים העמוקה ביותר של הגוף בעוד האימון הפונקציונאלי עובד על השרירים החיצוניים יותר. השילוב ביניהם יחזק את היציבה ויחטב את הגוף. תרגול יוגה ישלים את החבילה עם נשימה נכונה בתנועה, הרפייה ושחרור לחצי היומיום.

אימונים בזמן הריון מומלצים ביותר, במיוחד אם עסקת בפעילות ספורטיבית טרם כניסתך להריון. המשיכי בשגרת האימונים המוכרת לך ותסמכי על עצמך ועל הגוף שלך. כל עוד אפשר, ההמלצה היא להמשיך ולהתאמן ולשמור על גוף חזק.

ההרשמה לאימונים מתבצעת דרך האפליקציה שלנו או באתר. ניתן לראות את מערכת האימונים ואת המדריכה והמתאמנים של כל שיעור. בכל רגע נתון אפשר לראות את תכנית האימונים לשלושת השבועות הבאים ולהירשם לאימונים הרצויים. במידה ויש מקום באימון, ניתן גם להירשם כמה דקות לפני תחילתו.

רוצה לתאם שיעור היכרות?