השיעורים

פילאטיס, פיטנס או יוגה – במקום, בזמן ובעוצמה שמתאימים לך. יצרנו עבורך מגוון רחב של אפשרויות אימון. נשאר לך רק להחליט איך הכי נכון לך לזוז.

OUR

CLASSES

CLASSIC

רפרטואר עשיר של תרגילים שעובדים על שכבת השרירים העמוקה ביותר בגוף, מסייעים בשמירה על השלד מפני פציעות ומחזקים את הגוף מבפנים החוצה. תרגול טכניקות לכאבי גב, חיזוק שרירי הליבה, ייצוב וחיזוק עמוד שדרה. המתאמנים מדווחים שאחרי ארבעה שיעורים משהו חדש קורה לגוף שלהם.

REFORMER STRACH ​

נגיעות מאתגרות של תרגול מעולם היוגה המשתלבות על הרפורמר. אימון מושלם לפתיחה של הלב, התארכות וגמישות שרירים, רצועות וגידים ומתיחה של הגוף.

REFORMER JUMP

בעזרת משטח קפיצה שמתחבר לרפורמר נוצר אימון שעובד על סיבולת לב ריאה, בנפרד ממערכת שרירי הגוף. הקצב והדינאמיות מתגברים באימון קרדיו שמסייע להמרצה של מחזור וקצב הלב ותורם לחיזוקו.

REFORMER HIIT & TRX​

עבודה מלאה על ריכוז הגוף שמבוססת על רצועות אימון מיוחדות המאפשרות לבצע מגוון תרגילים, בהתנגדות משתנה לפי משקל הגוף. השיעור מביא לחיזוק שיווי המשקל, התארכות עמוד השדרה וחיזוק הגוף מבפנים החוצה.

Pilates young

אימוני פילאטיס לנערות ונערים

Body Fit

אימון הדגל שלנו- אימון פונקציונאלי בתחנות, מבוסס על כח ואירובי בעצימות גבוהה, משלב עבודה
מאתגרת על כל השרירים בגוף בעזרת אביזרי הכושר החדשניים של הסטודיו, כל אלה תוך מתן דגש
על טכניקה נכונה.

Power FIT

אימון כח המתמקד בחיטוב וחיזוק הגוף בנפח גבוה. בשיעור נעבוד על טכניקה נכונה, יציבה
ותנועתיות בעזרת משקלים מאתגרים בצורה מבוקרת.

LEGS BOTTY AND ABS

אימון פונקציונאלי שורף המתמקד בחיטוב וחיזוק שרירי הרגליים, ישבן ובטן. באימון נעבוד כנגד
התנגדויות על כל שרירי הבטן ישבן ורגליים בשילוב שריפת קלוריות תוך התמקדות בפלג גוף תחתון.

HIIT Fit

אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה, מלא באנרגיות ואווירה טובה, משלב תרגילים מגוונים עם דופק
גבוה ומנוחות קצרות, מתמקד בשריפה רבה של קלוריות תוך כדי עבודה על כל קבוצות השרירים
בגוף ושרירי ליבה.

yoga vinyasa

תרגול העוסק בזרימה של הנשימה תוך כדי תנועה ומעבר בין האסנות. תרגול שמתאים לכל הרמות.

yoga ashtanga

תרגול המתאפיין ברצף קבוע וזרימה בין תנוחה לתנוחה. מתאים למי שרוצה אימון קבוע ללא אלמנטים משתנים.

Yoga Young

אימוני יוגה לנערות ונערים