מה זה פילאטיס מכשירים?

מה זה פילאטיס מכשירים?

פילאטיס מכשירים הוא שיטת אימון המורכבת מרמת גמישות מוחית נמוכה וכן מתנועות כוח שרירים וסיבולת. הפילאטיס שם דגש על יציבה נכונה, כוח הליבה ואיזון השרירים. פילאטיס נקרא על שם יוצרו ג’וזף פילאטיס, שפיתח את התרגילים בשנות העשרים. שגרת הפילאטיס כוללת בדרך כלל תרגילים המקדמים כוח ויציבות ליבה, שליטה בשרירים וסיבולת, כולל תרגילים המדגישים יציבה ותבניות תנועה נכונות, כמו גם איזון בין גמישות וכוח. זה יכול להיות מועיל גם באימון כושר או בשיקום גופני.

האם מתחילים יכולים לעשות פילאטיס?

זו תפיסה מוטעית שכיחה שפילאטיס מיועד רק לספורטאים רציניים או לרקדנים מקצועיים. אמנם קבוצות אלה היו הראשונות שהציגו פילאטיס, אך אינן היחידות שיכולות ליהנות מגישה זו לאימון כוח.

האם פילאטיס מתאים לכולם?

אם אתם מבוגרים יותר, לא התאמנתם זמן מה או שיש לכם בעיות בריאותיות, מומלץ לפנות לרופא לפני תחילת תוכנית אימונים חדשה. פילאטיס אינו יוצא מן הכלל. כמו כן, פילאטיס לנשים בהריון צריכות לבדוק את המטפלות הבריאותיות שלהן לפני שמתחילים בפילאטיס או בתכניות אימונים אחרות. ניתן להתאים פילאטיס בכדי לספק תוכנית אימון כוח ויציבות עדינה, או לשנות אותה בכדי לספק אימון מאתגר לספורטאי מנוסה להאט בהתחלה ולהגביר את עוצמת האימון בהדרגה. יידע את המאמן שלך אם יש לך תנאים או פציעות קודמות כדי שיוכלו לעזור לך בתנועות משתנות. מכיוון שחשוב לשמור על צורה נכונה כדי להשיג את התועלת המקסימלית – ולהימנע מפציעה – על מתחילים להתחיל בהשגחת מדריך פילאטיס מנוסה.

כיצד משתלב פילאטיס מכשירים בתכנית כושר כוללת?

משרד הבריאות ושירותי האדם ממליץ למבוגרים בריאים לכלול אימונים אירוביים ואימוני כוח בתוכניות הכושר שלהם, במיוחד:

  •  לפחות 150 דקות של פעילות אירובית בינונית או 75 דקות של פעילות אירובית נמרצת בשבוע, או שילוב של פעילות מתונה ונמרצת, הנפרסת על פני שבוע
  • תרגילי אימוני כוח לכל קבוצות השרירים הגדולות לפחות פעמיים בשבוע

לסיכום, פילאטיס הוא שיטת אימון יעילה שמתמקדת בשיפור היכולות הפיזיולוגיות והתנועתיות של הגוף, בחיזוק שרירי הליבה, וביציבה הנכונה של הגוף. השיטה יכולה להתאים לאנשים מכל הגילאים ורמות הכושר, והיא מתחרה ביעילותה עם שיטות אימון אחרות. בכל גיל, ובמיוחד בגילאים המבוגרים יותר, חשוב לקחת בחשבון את מצב הבריאות האישי ולהתנהג בהתאם. אם ישנם בעיות בריאותיות קודמות או אם יש סיכוי לפציעות, כדאי להתייעץ עם רופא או מדריך מוסמך לפני התחלת אימון. מבחינת הגיל, פילאטיס יכול להתאים גם למבוגרים, והשימוש במכשירים יכול לסייע לשמור על רמות יציבות ושרירים בריאים גם בגיל מבוגר. בסופו של יום, חשוב לזכות להכשרה מתאימה ממדריך מוסמך ולבחון את הצרכים והיעדים האישיים שלך. זוהי הדרך הטובה ביותר לספק תוכנית אימון כושר פרטית שתתאים לך ותסייע לך לשפר את בריאותך וכושרך הגופני.

לכל יתרונות של פילאטיס מכשירים

לכל הסטודיוס שלנו:

סטודיו לפילאטיס מכשירים רמת גן
סטדיו לפילאטיס מכשירים הרצליה
סטדיו לפילאטיס מכשירים אבן יהודה
סטודיו לפילאטיס מכשירים תל אביב

לשתף זה חלק מהכיף

למה לעצור כאן כשאפשר להמשיך לקרוא...

רוצים להצטרף? השאירו לנו פרטים כאן

התחלת שיחה
בואו נדבר
שלום! איך אפשר לעזור?