תרגיל יוגה

תרגיל יוגה

תרגיל יוגה

יוגה היא אחת הדרכים הטובות ביותר לרדת במשקל ולהרחיק אותה.
אם אתם מחפשים דרך נהדרת לרדת במשקל ולהיכנס לכושר, נסו שיעור יוגה בן 15 דקות פעם בשבוע. אם תעשה זאת, תראה שזו דרך נהדרת לשרוף קלוריות ולהרזות.

השמנת יתר היא בעיה בריאותית חמורה שעלולה להוביל לבעיות בריאותיות רבות, כולל מחלות לב, שבץ מוחי, סוכרת וסוגים מסוימים של סרטן. אם אתה רוצה לרדת במשקל ולשפר את בריאותך, נסה להעלות את רמת הפעילות הגופנית שלך. שאפו לעשות לפחות 150 דקות של פעילות גופנית בינונית עד נמרצת בכל שבוע

אתה תמיד צריך לעשות את אותו הדבר כל יום, גם אם אינך במצב רוח לעשות זאת. אתה תהיה במצב להשיג דברים גדולים בחיים שלך כאשר אתה עוקב אחר שגרה.
תרגול יוגה הוא אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות לרווחתך הנפשית והפיזית.

ספרי יוגה למתחילים רבים קופצים ישר לתנוחות הקשות יותר מבלי לתת מספיק זמן ללמוד את יסודות היוגה. על המתחילים ללמוד את יסודות היוגה על ידי ישיבה על הרצפה או שכיבה על הגב. נשמו עמוק פנימה דרך הנחיריים, הרחיבו את הריאות במלואן לכל הכיוונים – כלוב צלעות, חזה, שכמות, בטן, גב. עצרו את נשימתכם מספר שניות ואז נשפו לאט דרך הפה, כיווצו את שרירי הבטן והביאו את כלוב הצלעות והבטן בתור. אתה יכול לעשות זאת על ידי הנחת יד ימין על לבך ויד שמאל על הבטן לכמה רגעים וזה ידוע בשם ג’נאנה פראניאמה.

ה- Parivrtta Utkatasana, הידועה גם כגרסת היוגה של ה- Squat, היא אחת התנוחות הפופולאריות ביותר ביוגה. הוא מגוון את בטני הבטן, מחזק את הגלוטים והרובבים ומשפר את מערכת הלימפה. אסאנה זו יכולה לעזור לך לרדת במשקל ולשפר את הבריאות הכללית שלך.

Balasana (תנוחת ילדים) הוא גם תנוחות פופולריות ביוגה. זה מותח את שרירי הירך, הירך והרגליים תוך הרפיית הנפש. מתחילים יכולים לעשות את התנוחה הזו בקלות.

 

Signup Today! https://bodymotion.co.il/contacts

Instagram:@bodymotionstudios | Whatsapp: +972543452404
Facebook: @bodymotion.tlv | Tel:039595355

תגובות

כתובת דוא"ל שלך לא תוצג

× How can I help you
דילוג לתוכן