פילאטיס | פיטנס | יוגה

BODYMOTION

להכיר את עצמך מחדש

BODYMOTION הוא בית של חיבור בין גוף לנפש. השאיפה לאיזון אמיתי ביניהם מובילה אותנו בכל תנועה ובכל אימון ומתווה את הדרך לנשימה נכונה, ריכוז, שליטה ודיוק, שעטופים בזרימה דינאמית ומתמשכת.
מה שהתחיל ב-2008 כסטודיו בוטיקי לפילאטיס מכשירים, פיטנס ויוגה, גדל והפך לרשת של חמישה סטודיוס במרכז ובשרון. התשוקה להפיץ את נפלאות הפילאטיס ולהנגיש אימוני פיטנס מבוקרים, מקצועיים ומגוונים, מובילה מאז ועד היום את מורן ברוך-הוך, המייסדת והמנהלת המקצועית של BODYMOTION.
מאות מתאמנות ומתאמנים כבר עושים את הדרך הזו יחד איתנו. עכשיו זה הזמן שלך להצטרף.

השיעורים שלנו

המגוון הרחב של השיעורים והסגנונות השונים מאפשר חיבור אישי ומותאם לכל מתאמן.

פילאטיס – PILATES

השיטה של ג׳וזף פילאטיס לשיקום נפגעי מלחמת העולם הראשונה נולדה כבר בראשית המאה הקודמת. יותר משבעים שנה אחרי, היא הופכת לטרנד החם של עולם האימון ומביאה איתה יתרונות כמו שיפור גמישות ומנח הגוף, חיזוק שרירי הליבה ורצפת אגן, שיפור זרימת הדם בגוף ועוד. רמות הקושי בתרגול פילאטיס משתנות ומתאימות למתאמנות ומתאמנים במגוון רמות וגילאים.

CLASSIC – רפרטואר עשיר של תרגילים שעובדים על שכבת השרירים העמוקה ביותר בגוף, מסייעים בשמירה על השלד מפני פציעות ומחזקים את הגוף מבפנים החוצה. תרגול טכניקות לכאבי גב, חיזוק שרירי הליבה, ייצוב וחיזוק עמוד שדרה. המתאמנים מדווחים שאחרי ארבעה שיעורים משהו חדש קורה לגוף שלהם.

REFORMER JUMP – בעזרת משטח קפיצה שמתחבר לרפורמר נוצר אימון שעובד על הלב, שריר נפרד ממערכת שרירי הגוף. הקצב והדינאמיות מתגברים באימון קרדיו שמסייע להמרצה של מחזור וקצב הלב ותורם לחיזוקו.

REFORMER STRACH – נגיעות מאתגרות של תרגול מעולם היוגה המשתלבות על הרפורמר. אימון מושלם לפתיחה של הלב, התארכות וגמישות שרירים, רצועות וגידים ומתיחה של הגוף.

CARDIO BARRE – שיעור שמבוסס על שיטת הבר של לוטה ברק. שיעור עיצוב וחיטוב שמשלב אביזרים ותנועות מעולם הריקוד. שיעורי הבר הם שיעורים סקסיים, אנרגטיים וכיפיים.

REFORMER HIIT & TRX – עבודה מלאה על ריכוז הגוף שמבוססת על רצועות אימון מיוחדות המאפשרות לבצע מגוון תרגילים, בהתנגדות משתנה לפי משקל הגוף. השיעור מביא לחיזוק שיווי המשקל, התארכות עמוד השדרה וחיזוק הגוף מבפנים החוצה.

פיטנס - FITNESS

אימון דינמי מתקדם בדופק גבוה, שמשלב אביזרי התנגדות ועבודה תנועתית על חיזוק השרירים העמוקים ומערכת השרירים הגלובלית. שיעורי פיטנס כוללים שימוש במגוון אביזרים כמו כדורי פיטבול ואוברבול, קטלבל, מדרגת קפיצה, בר וגומיות, לצד עבודת חיזוק ויציבה ופעילות אירובית בקצב משתנה, שמאפשרת למתאמנים הפוגה מהעבודה המאומצת על שרירי הליבה.

 

BLEND – אימון ייחודי שמשלב אלמנטים מעולם היוגה ומהעולם הפונקיצונלי. במהלך האימון ישנו דגש על עבודת כח, גמישות ושיווי משקל, והכל בדופק גבוה.

WUNDA CHAIR – (לדעתי לא קיים צריך לבדוק)
שיטת אימון ייחודית שפותחה ע”י מורן ברוך-הוך, המנהלת המקצועית שלנו. שיטה זו משלבת עבודה של כסא הוונדה (כסא הפילאטיס) תוך תרגילי אירובי.

SUPER POWER – אימון פונקציונאלי שכולל עבודת כח על כל קבוצת השרירים ועושה שימוש במכשור מגוון ומתקדם. אימון זה מסייע בפיתוח מסת שריר.

יוגה – YOGA

יוגה היא מרפא לגוף ולנפש בשגרת חיים עמוסה ומלאת מתחים. המקורות שלה הולכים אחורה עד לשנת 300 לפני הספירה בהודו, ויש אפילו רמזים לתנוחות יוגה בציורי קיר במצרים העתיקה. היא תורמת לגמישות, יציבה וזקיפות, נשימה נכונה, רוגע ואיזון וגם למראה חטוב של הגוף – גם אם לרוב זו איננה המטרה הראשית לתרגול. לפעמים נדמה לנו שיוגה היא השילוב המושלם בין חיבור של גוף ונפש לחיטוב ואחוזי שומן נמוכים.

קיימים עשרות סגנונות לתרגול יוגה, כשאצלנו ב-BODYMOTION מתמקדים בשניים עיקריים: ויניאסה ואשטנגה.

יוגה ויניאסה – תרגול העוסק בזרימה של הנשימה תוך כדי תנועה ומעבר בין האסנות. תרגול שמתאים לכל הרמות.

יוגה אשטנגה – תרגול המתאפיין ברצף קבוע וזרימה בין תנוחה לתנוחה. מתאים למי שרוצה אימון קבוע ללא אלמנטים משתנים.

הסטודיוס שלנו

הסטודיוס שלנו מעוצבים בסגנון אורבני בשילוב אלמנטים הרמוניים, שיוצרים סביבת אימון מזמינה ונעימה.

העיצוב נעשה מתוך חשיבה מעמיקה על האווירה ונוחות המתאמנים בשיעורים.

כל סטודיו מאובזר בציוד חדשני, מיכשור ומיטות פילאטיס, וכמובן – מדריכה שתמיד תקבל אותך בחיוך.

חמשת הסטודיוס של BODYMOTION מחכים לך באיזור המרכז ובשרון:

רוצה לתאם שיעור היכרות?





    רוצה להיות בעניינים?

    אז אם אתם רוצים להיות בעניינים ולא לפספס אף עדכון חשוב רישמו את המייל ואנחנו מבטיחים לא להציק:)