מזרון יוגה & תנוחות יוגה

מזרן יוגה ותנוחות יוגה

מזרון יוגה

מזרון יוגה

יוגה נעשית בדרך כלל יחפה על מחצלת מסוג כלשהו. אם אין לך זמן או מקום להתאמן בשיעור, אתה עדיין יכול לתרגל יוגה על ידי תרגול לבד. בגדי היוגה שלך צריכים להיות נוחים ולאפשר לך לנוע בחופשיות. אם אין לך הרבה זמן להתאמן, אתה תמיד יכול לקנות בגדי יוגה.

אם אין לך בלוקים ליוגה, נסה לאלתר עם כמה כריות או מגבות או שמיכות מגולגלות.

אתה לא צריך לבזבז הרבה כסף כדי להתחיל ביוגה, אבל אתה צריך להיות במצב להשקיע קצת זמן ומאמץ. אם אתה מוכן להשקיע זמן ומאמץ, תוכל ללמוד כיצד לעשות יוגה. אינך זקוק לנעלי יוגה יקרות, כל עוד הן נוחות. תביא איתך מגבת לשימוש אם יתקרר לך. ככל שתרגול היוגה שלך גדל, כדאי לך להשקיע במזרן משלך. אם אתם מחפשים מחצלת שניתן להשתמש בה על בסיס יומי, נסו את מזרן היוגה של Yogitoes Manduka.

תנוחות יוגה

תנוחות היוגה הטובות ביותר לרדת במשקל כוללות את הדברים הבאים.

Pawanmuktasana (תנוחת שחרור רוח) הוא אחד מתנוחות היוגה הפופולריות ביותר מכיוון שהוא יכול לעזור לך לרדת במשקל ולשמור עליו. אם אתה מתרגל טריקונאסאנה באופן קבוע, תוכל להבחין בכך שהוא עוזר לך לאבד עודפי שומן סביב אזור הבטן. הסיבה לכך היא כי Trikonasana מגביר את הדופק שלך, מה שעוזר לך לשרוף יותר קלוריות.

Trikonasana היא אחת התנוחות הפופולריות ביותר לחיטוב שרירי הבטן. תנוחה זו מסייעת גם בשריפת קלוריות והעלאת הדופק. אתה יכול גם לנסות את Dhanurasana, שזו דרך נהדרת לאבד עודפי שומן סביב המותניים.

Signup Today! https://bodymotion.co.il/contacts

Instagram:@bodymotionstudios | Whatsapp: +972543452404
Facebook: @bodymotion.tlv | Tel:039595355

תגובות

כתובת דוא"ל שלך לא תוצג

× How can I help you
דילוג לתוכן