מה ההבדל בין יוגה ועמודים?

יוגה ופילאטיס ממוקמים לרוב באותה קטגוריה, אך לכל אחד מהם יש הבדלים מהותיים.
שניהם נראים מרגיעים, אז איך תבחרו ביניהם?

יוֹגָה

פילאטיס ויוגה שניהם משתמשים במזרן, שניהם זמינים כשיעור כושר קבוצתי בחדר הכושר, ושניהם מסייעים ביצירת גוף רזה וגוון.

להלן ההבדלים העיקריים בין פילאטיס ליוגה, כך שתוכל לבחור את המתאים לך.

מהי יוגה?

היוגה נוצרה ופותחה עבור גברים ונשים בהודו לפני למעלה מ -5,000 שנה במטרה לחבר בין תודעה אנושית לתודעה אוניברסאלית באמצעות פעילות גופנית.
היוגה תוכננה לשיפור הבריאות הגופנית, הרגשית והרוחנית.
באמצעות תנועות חוזרות ונשנות, יוגה מתמקדת בגמישות ובקבוצות שרירים גדולות, שהיא טיפולית ביותר.
סוגים רבים של יוגה כוללים מדיטציה ונשימה עמוקה כדי לעזור לך להירגע.
החלק המדיטטיבי של היוגה נוטה למשוך אנשים שמנסים להירגע.
ישנם סוגים רבים של יוגה, החל מרגיעה וכלה בגירוי האטה יוגה.
אלה היסודות של תרגילי תנועה איטית, המחייבים אותך להחזיק כל תנוחה במשך כמה נשימות.
במחקרים רבים שיעורי האטה נחשבים לאחת הצורות העדינות יותר של יוגה.
בגלל הקצב האיטי שלה, האטה אידיאלית למתחילים.

ויניאסה יוגה

סוג זה של יוגה משלב נשימה עם תנועות ריקוד.
הרבה זמן לא תקועים בכל עמדה ולכן זו דרך נהדרת להעלות את הדופק.
התכונן למוזיקה מהנה וסביבה דינמית.

אשטנגה יוגה

סוג יוגה זה אידיאלי עבור פרפקציוניסטים המחפשים גישה מסודרת.
המורכב משש קבוצות של תנוחות יוגה ספציפיות, תוכלו לנשום בצורה חלקה לכל תנוחה כדי ליצור חום פנימי.
התוצאה היא זרימת דם טובה יותר, נפש רגועה וגוף קליל אך חזק.

איינגר יוגה

סוג זה של יוגה עוסק בדיוק ובמיקום גוף נכון.
כל פוזה מתקיימת לפרק זמן מסוים ובדרך כלל משתמשים בלוקים, רצועות וחבלים.
סוג יוגה זה מתאים לאנשים עם פציעות, אך תמיד התייעץ עם הרופא שלך לפני שתתחיל.

יוגה ביקראם

Bikram מתורגל בחדר מחומם ליותר מ 100 מעלות ולחות של 40.
כל אולפני ביקראם מתרגלים את אותו רצף של 90 דקות, כך שתדעו בדיוק מה לעשות כשמגלגלים את המחצלת.

זכרו לשתות כיוון שפעילות גופנית בשילוב עם חדר חם עלולים לגרום לכם לעייפות.

יוגה חמה

יוגה חמה היא כמו ביקראם קורה בחדר מחומם, אך התנועות שונות.
החום יגרום לך להרגיש שאתה יכול לקחת את התנוחות שלך לשלב הבא, אז הקפד להירגע ולא לחרוג מרמת המיומנות שלך.

קונדליני יוגה

סוג זה של יוגה דורש מאמץ פיזי ונפשי והוא שונה מאוד מתרגול יוגה טיפוסי.
אתה עוסק בתנועות שחוזרות על עצמן בשילוב עם תרגילי נשימה עזים תוך כדי שירה, פזמון ומדיטציה.

המטרה היא להשיג רמה גבוהה יותר של מודעות עצמית.
התאוששות יוגה–
אם אתה רוצה אימונים קשים, הפעילות הזו לא מתאימה לך.
האימון האיטי והארוך הזה מתוכנן להיות עדין, ומאפשר הרפיה עמוקה יותר.
תשתמש במגוון אביזרים, כולל כריות, שמיכות ובלוקים, כדי לתמוך בגופך בכל תנוחה.

יין יוגה

תרגול מדיטציה זה נועד למתוח את רקמת החיבור סביב המפרקים, להחזיר את האורך והאלסטיות.
יוגה יין כוללת מגוון של תנוחות שכיבה וישיבה, אשר בדרך כלל מוחזקות במשך מספר דקות, ומאפשרות גישה לשכבות העמוקות יותר של הקסם.
תומכים משמשים בדרך כלל כך שגופך יכול להירגע ביציבה ולא לכווץ את השרירים באופן פעיל.

יוגה מציעה יתרונות בריאותיים רבים הכוללים שיווי משקל, כוח, סיבולת, רוחניות, מדיטציה, נשימה מבוקרת ולעיתים אף תנועה גופנית קשה

מה זה פילאטות?

מה זה פילאטות?

אישה צעירה שמבצעת פילאטיס כדור תנוחת פילאטיס היא מערכת אימונים גופנית שנוצרה בתחילת המאה ה -20 על ידי אדם בשם ג’וזף פילאטיס.
פילאטיס נוצר במהלך מלחמת העולם הראשונה כדי לעזור לחיילים פצועים להחלים בריאות על ידי חיזוק, מתיחה וייצוב שרירים מסוימים.
הפילאטיס משתמש בפחות תנועות מדויקות יותר בכדי להשיג את עקרונות הפילאטיס יישור נכון, מרכוז, ריכוז, שליטה, דיוק, נשימה וזרימה.
יוסף האמין שבריאות נפשית ופיזית חשובה זו לזו, ויצר שיטה להכנת גוף כללית.
כמו יוגה, לפילאטיס יתרונות רבים.
פילאטיס מסייע בהגברת הכוח, הגמישות וטונוס השרירים בדגש על יישור ומתיחת הגוף.
ישנם יתרונות רבים אחרים שתוכלו להשיג על ידי שילוב פילאטיס בשגרת היומיום שלכם ללא מסה.
במהלך תרגילי פילאטיס, התמקדות בבניית ומתיחת שרירים בו זמנית יוצרת שרירים ארוכים, רזים וחזקים מבלי להגדיל נפח.

שפר את היציבה שלך.
על ידי התמקדות ביישור הגוף וביציבה נכונה, בסופו של דבר תעמוד אחרת, תגדל, תיישר ותנוע עם תיאום ושיווי משקל טובים יותר.

חוזק פנים.
אתה תתאים יותר לצרכים האישיים שלך.
זה יעזור לך להתאמן ביעילות וביעילות.

לשחרר לחצים .
חיבור גוף הנפש שתשיג במהלך הפילאטיס יעזור לך להפיג מתח חיצוני ולהעביר את הזמן.

יותר אנרגיה .
פילאטיס הוא לא אימון מפרך שמייגע אתכם.
במקום זאת, תסיים את האימון שלך בתחושת מלאי אנרגיה בראש צלול וממוקד.

הסר רעלים.
על ידי תרגול קבוע של פילאטיס, ייתכן שתבחין בשיפורים במערכת העיכול שלך.
זה כולל עלייה בקצב חילוף החומרים ומערכת חיסונית בריאה יותר.
פילאטיס מציע גם יתרונות רבים אחרים, כולל שיפור צפיפות העצם, תפקוד רצפת האגן ונפח הריאות, בין היתר.

 

 

כיצד לבחור בין יוגה או פילאטות

מי אמר שאתה צריך לבחור?

אם ברצונך להתמיד בפעילות גופנית אחת לעת עתה, הנה כמה טיפים שיעזרו לך לבחור בין יוגה לפילאטיס. אם ברצונך לרדת במשקל, ניתן לבצע תרגילי פילאטיס במכונות שמוסיפות אירובי לתנוחות שלך.
זה יכול לעזור לך לשרוף את הקלוריות הנוספות האלה.
יוגה יכולה להיות התרגיל היעיל ביותר להתמודדות עם דיכאון או חרדה מכיוון שהיא מתמקדת בנפש ובגוף.
ביוגה תרגילי נשימה עוזרים לך להירגע מכיוון שאתה צריך להתמקד בשימוש בנשימה.
הפניית הנשימה לאזורים בעייתיים ספציפיים המכילים מתח יכולה לסייע בהרפיית קבוצות שרירים אלה בגוף.

תרגילי פילאטיס הם הרבה יותר אינטנסיביים והתוצאות ניכרות הרבה יותר מהר מיוגה.
בתרגילי פילאטיס תכופים, קל יותר להשיג בטן שטוחה ומוצקה יותר.
אם יש לך בעיות גב, עליך להיזהר בכמה תנוחות יוגה מכיוון שלעתים הם עלולים להחמיר את הבעיה.
כאשר משתתף במפגשי יוגה קבוצתיים, המדריך יכול לספק עצות מועילות לבעלי כאבי גב.

אחד ההבדלים העיקריים בין יוגה לפילאטיס הוא שניתן להשתמש ביוגה לשיפור הגמישות בגוף ובמפרקים.
פילאטיס מכוון להרפיה ולחיזוק שרירים מתוחים.

יוגה ופילאטיס הם דרכים נהדרות לחזק ולגוון את גופך תוך הפגת מתחים וקבלת גמישות.
אינך יכול להשתבש באף אחד מהתרגילים

Signup Today! https://bodymotion.co.il/contacts

Instagram:@bodymotionstudios | Whatsapp: +972543452404
Facebook: @bodymotion.tlv | Tel:039595355

תגובות

כתובת דוא"ל שלך לא תוצג

× How can I help you
דילוג לתוכן