היתרונות של פעילות גופנית בפילאטיס

יש הרבה יותר מעשר סיבות לעשות פילאטיס. האם פילאטיס מתאים לך?

היתרונות של פעילות גופנית בפילאטיס

אם אתה כבר עושה פילאטיס, בדוק אם הסיבה המועדפת עליך מגיעה לרשימה.

1. פילאטיס הוא כושר גופני שלם שלא כמו צורות פעילות גופניות מסוימות, הפילאטיס אינו מפתח יותר מדי חלקים בגוף ומזניח אחרים.
בעוד אימוני פילאטיס מתמקדים בכוח הליבה, הוא מאמן את הגוף כמכלול משולב.
אימוני פילאטיס מקדמים כוח והתפתחות שרירים מאוזנת כמו גם גמישות והגדילו את טווח התנועה של המפרקים.
תשומת לב לתמיכה ליבת וכושר גופני מלא, כולל הנשימה והנפש, מספקים רמה של כושר אינטגרטיבי שקשה למצוא במקומות אחרים. זו גם סיבה שפילאטיס פופולרי במסגרות גמילה, כמו גם בקרב ספורטאים שמגלים שפילאטיס הוא בסיס נהדר לכל סוג של תנועה שהם מבצעים.

2. פילאטות מותאמות לרמות כושר וצרכים רבים בין אם אתה קשיש שרק התחיל להתאמן, ספורטאי מובחר או אי שם בין לבין, היסודות של תנועת הפילאטיס חלים עליך.
בנייה מעוצמת ליבה, התמקדות ביישור נכון, וגישה אינטגרטיבית של נפש גוף הופכת את הפילאטיס לנגיש לכל.
עם אלפי תרגילים ושינויים אפשריים, ניתן להתאים אימוני פילאטיס לצרכים האישיים.
ישנן דרכים בהן ניתן לשנות את התרגילים ואף שיקולים ספציפיים לפילאטיס לגברים.
מידע זה יכול לעזור לך למקסם את השיעורים שלך להשגת מטרותיך.

3. פילאטיס יוצר כוח ללא גורף שרירים רזים וארוכים הם שם המשחק.
בפילאטיס אתה לא מחפש לבנות שרירים לתצוגה.
אתה בונה שרירים משופעים שעובדים בצורה מושלמת בהקשר של גופך בכללותו, וכושר הכושר התפקודי האישי שלך זקוק לך במהלך החיים.
אחת הדרכים שפילאטיס יוצר שרירים ארוכים וחזקים היא על ידי ניצול סוג של כיווץ שרירים הנקרא כיווץ אקסצנטרי.

4. פילאטים מגבירים את הגמישות בפילאטיס, אתם פועלים לקראת עלייה בטוחה באורך ובמתיחת השרירים ובטווח התנועה במפרקים. בפילאטיס לא תמצאו הרבה היגיון של בייגלה כמו ביוגה, אבל להיות בעל גוף שיכול להתמתח ולהתכופף כדי לעמוד בזרימת החיים זו מטרה ריאלית.

5. פילאטים מפתחים את כוח הליבה שרירי הליבה של הגוף הם השרירים העמוקים של הגב, הבטן ורצפת האגן.
אנו מסתמכים על שרירים אלה כדי לתמוך בגב חזק וגמיש, יציבה טובה ודפוסי תנועה יעילים.
כאשר הליבה שלנו חזקה, מסגרת הגוף נתמכת.
הצוואר והכתפיים שלנו יכולים להירגע, ושאר השרירים והמפרקים שלנו חופשיים לעשות את עבודתם אך אינם צריכים לעשות יותר.
יתרון צדדי נחמד הוא שאימון ליבה מקדם שרירי בטן שטוחים.
פילאטיס יכול לעזור לך ללמוד כיצד למשוך את שרירי הבטן שלך כדי להפיק את המרב מהתרגילים.

6. פילאטות משפרות יציבה יציבה טובה היא השתקפות של יישור טוב הנתמך על ידי ליבה חזקה.
זהו עמדה שממנה ניתן לנוע בחופשיות.
החל מיסודות התנועה בפילאטיס ומתקדם בתרגילי שטיח וציוד, פילאטיס מאמן את הגוף לבטא את עצמו בכוח ובהרמוניה.
לאנשים שמתרגלים פילאטיס יש לעיתים קרובות יציבה מצוינת.
זו גם סיבה שאנשים עושים פילאטיס בגלל כאבי גב.

7. פילאטים מגדילים את האנרגיה זה אולי נראה כמו פרדוקס, אך ככל שאתה מבצע יותר פעילות גופנית, כך יש לך יותר אנרגיה.
ככל שאתה יותר מרץ, כך תרגיש כמובן לעשות את שגרת האימונים שלך עד לנקודה.
פילאטיס גורם לנשימה ולמחזור לנוע, מגרה את עמוד השדרה והשרירים, ומציף את הגוף בתחושות הטובות שמקבלים מפעילות גופנית כולה.

8. פילאטיס מקדם הרזיה ומראה רזה וארוך אם אתה מתאמן בפילאטיס באופן קבוע, זה ישנה את גופך.
ידוע ביצירת שרירים ארוכים וחזקים ומראה רזה יותר, פילאטיס משפר את טונוס השרירים שלך, מאזן את השרירים, תומך ביציבה יפה ומלמד אותך לנוע בקלות ובחסד כל הדברים הללו יגרמו לכם להיראות ולהרגיש בכושר רב.
אם אתה רוצה לרדת במשקל, הנוסחה לירידה במשקל נותרה זהה לשרוף יותר קלוריות ממה שאתה לוקח.
כשיטת כושר גופני מלא, פילאטיס יעזור לך לעשות זאת.
בשילוב עם פעילות אירובית, הפילאטיס הופך לכלי ראשוני להרזיה ולחיטוב הגוף.
כדי להתחיל, אתה יכול לבדוק שיעורי פילאטיס בגודל פלוס או לקרוא כיצד לעצב את האימון שלך לירידה במשקל.

9. פילאטיס מגביר את חיבור הנפש בגוף, ג’וזף פילאטיס היה נחוש בדעתו כי פילאטיס או קונטרולוגיה כפי שכינה זאת היו על תיאום מוחלט של גוף, נפש ורוח.
זהו סוד של פעילות גופנית בפילאטיס.
כשאנחנו מתרגלים כל תנועה עם תשומת הלב הכוללת שלנו, הגוף והנפש מתאחדים כדי להפיק את התועלת המרבית האפשרית מכל תרגיל.
עקרונות הפילאטיס בריכוז, ריכוז, שליטה, דיוק, נשימה וזרימה הם מושגי מפתח המשמשים לשילוב גוף ונפש.

10. ישנן דרכים רבות ללמוד פילאטיס הפופולריות ההולכת וגוברת של פילאטיס העלתה זאת על המפה, כך שקל להשיג שיעורים.
הנגישות טובה למתחילים מכיוון שחשוב להתחיל בהדרכת פילאטיס חיה בסטודיו או בחדר כושר כאשר אתה מתחיל את האימון הראשון.

Signup Today! https://bodymotion.co.il/contacts

Instagram:@bodymotionstudios | Whatsapp: +972543452404
Facebook: @bodymotion.tlv | Tel:039595355

תגובות

כתובת דוא"ל שלך לא תוצג

× How can I help you
דילוג לתוכן