ההבדל בין מחצלת פילאטיס למזרן יוגה

ההבדל בין מחצלת פילאטיס למזרן יוגה

ההבדל בין מחצלת פילאטיס למזרן יוגה

האם אתה חושב שהמזרנים שעליהם מתאמנים סוגים שונים של פעילות גופנית זהיםאם כן בואו נקפיץ את הבועה הזו בשבילכם עליכם להבין שלא כל השטיחים זהים דרושים סוגים שונים של שטיחים לתרגילי רצפה שונים אינך יכול לעשות פילאטיס על מזרן יוגה מכיוון ששתי המחצלות עוביות וצפיפות שונות ומיועדות למודל האימון הספציפי. להלן ההבדלים העיקריים בין מחצלות יוגה לפילאטיס

עוֹבִי

בפילאטיס אתה צריך להתגלגל על ​​הגב או על עצם הזנב, כך שהמזרן שבו אתה משתמש צריך להיות עבה מספיק כדי לתמוך בגב שלך מזרן יוגה סטנדרטי הוא בעובי של 1/8 ל- 1/4 וזה לא מספיק כדי לכסות אזורים רגישים בעת תרגול פילאטיס מזרן היוגה דק יותר כך שתוכלו לעמוד זקוף ולאזן את עצמכם כראוי 1/2 מחצלת פילאטיס עבה עם קצף קומפקטי לתמיכה נוספת בחלקי גוף רגישים

צְפִיפוּת

מזרן הפילאטיס צפוף ולכן הוא מספק תמיכה רבה יותר בעמוד השדרה ויושב בחוזקה על רצפת העץ. שטיח עבה פחות צפוף עשוי להרגיש רך כששוכבים אך תהיה לו פחות תמיכה המקשה על האיזון. מזרן יוגה צפוף הוא קשה ויציב יותר, אך זה תלוי באופן יציקת הקצף שלו. שטיחים זולים לרוב פחות צפופים

חוֹמֶר

רוב הפילאטיס ומזרני היוגה עשויים מקצף או PVC עם זאת, כמה מחצלות יוגה מיוצרות גם מחומרים ידידותיים לסביבה כגון יוטה או גומי ממוחזר

גודל

הממד שטיח יוגה טיפוסי הוא 68 ס”מ ורוחבו 24 ס”מ מזרן העץ האופציונלי מודד 72 או 74 אינץ ‘ מחצלות פילאטיס הן בדרך כלל באותו אורך, אך לעיתים מעט רחבות יותר ממזרני יוגה מזרן הפילאטיס רחב יותר עבור וריאציות שונות

מרקם

שטיחי יוגה הם מחוספסים באופיים מה שהופך אותם פחות חלקלקים על הרצפה זה חשוב בעת ביצוע תנועות כמו כלב כלפי מטה או לוחם I האחיזה הזו לא כל כך חשובה בפילאטיס המשטח החלק של מזרן הפילאטיס עוזר לך להתאזן ולהחליק בקלות.

 

 

Signup Today! https://bodymotion.co.il/contacts

Instagram:@bodymotionstudios | Whatsapp: +972543452404
Facebook: @bodymotion.tlv | Tel:039595355

 

תגובות

כתובת דוא"ל שלך לא תוצג

× How can I help you
דילוג לתוכן